Uw mening telt voor ons

Uw mening maakt onze praktijk beter. Wij horen daarom graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie en eventuele feedback is heel waardevol voor het verbeteren van onze zorg en service. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven of via Google invullen?

Heeft u een klacht?

Ondanks de inzet van onze medewerkers, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Heeft u een klacht? We raden u aan om deze schriftelijke in te dienen bij ons. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om het gesprek met u aan te gaan. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden voor uw klacht. We werken graag samen aan een oplossing.

Meer informatie over klachten

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Inschrijven?

Wij nemen doorlopend nieuwe klanten aan! Klik op de knop hieronder voor meer informatie of om uzelf bij ons on te schrijven.